Thursday 26 October 2017

Forex Trading Etasjer Ltd


Forex Trading Floors Ltd Finansielle tjenester Brentwood, Financial Services Essex Forex Trading Floors Ltd tilbyr en spesialbygd privat handelsgulv for sine medlemmer. Åpne mandag 8:00 til 17:00, tirsdag, onsdag og torsdag kl. 07.00 til 17.00 og fredag ​​07.00 til 16.00. Gulvet gir sine medlemmer muligheten til å handle mens de blir omgitt av likesinnede mennesker, samt muligheten til å diskutere sine handler hvis de ønsker det. Fordeler: Handelsstasjoner som spenner fra enkeltmonitorer til 6 skjermer. Bloomberg live news stream. Mulighet til å handle i en profesjonell handelsgulv. Medlemmer drar nytte av spesielle rabatterte priser fra en rekke trenere, kurs og levende handelsfeeder. Sosiale hendelser. Skreddersydd bygget pakker som passer dine behov. Hyggelig felles kjøkken med fasiliteter som gjør at du kan bli oppdatert mens du arbeider og tar pauser i komforten på Forex Trading Floors medlemmer. Våre handelsgulv ligger i den stilige byen Brentwood. Bare en 20-minutters togtur fra London og en 5-minutters kjøretur fra M25. Gratis parkering er tilgjengelig innen et par minutters gange fra Forex Trading Floors, og togstasjonen ligger en fem minutters spasertur unna. High street har et bredt utvalg av butikker, sandwich barer, restauranter og puber ligger bare 5 minutters gange unna. Kontorene ligger i Craven Gate, hvor vi opptar hele toppetasjen, så det er ingen risiko for å bli forstyrret. Vennligst klikk her for å se vår plassering. For å legge til dine gratis forretningsfortegnelser, se vår gratis annonseringsside. Hos råvarestrategien Saxo Bank Forpliktelser til Traders-tabeller som dekker stillingene, hjelper deg med å administrere penger i råvarer og levererte midler i IMM-valutaer og finanser for uken som slutter 28. februar. Høydepunkter: baserte dollar selger forts. med brutto langtrekkende 5-måneders lave råvarevalutaer se største etterspørsel på fem år Norges oljelengder redusert Gull lange hopp 48 Utbetalte midler økte kort i aksjer foran Trump39s tale Full oppdatering her på mandag med ytterligere informasjon om oleshansen Squawk fredag ​​klokka 18 : 32 GMTTestimonials Det var ikke før jeg deltok på en åpen kveld på Forex Trading Floors at jeg skjønte hvilke fasiliteter det hadde å tilby. Jeg har funnet ut at jeg kan diskutere med likesinnede handelsmenn sine strategier og virkningen av dagens grunnleggende på markedet. Dette skapte tydelig en ny dimensjon Jeg møtte folk som der hvor jeg gjorde akkurat det jeg ville gjøre, som var å tjene penger. Jeg dro fra skolen og visste egentlig ikke hva jeg ønsket å gjøre, så etter å ha deltatt på en åpen kveld på Forex Trading Floors bestemte jeg meg for å gi det en tur. Jeg startet på forhandlerpakken, men som jeg lærte mer, flyttet jeg opp den avanserte pakken på dette er min heltidskarriere og jeg vil få mest mulig ut av handelsgulvene. Erklæring er lagt til av bedriftseieren og er ikke uavhengig verifisert.

No comments:

Post a Comment