Friday 10 November 2017

Kapital Gevinst Skatt Forex Trading Uk


Skal jeg bli skattlagt som en forex-aktør hvis det er min eneste inntekt Som du er uten tvil klar over, er det to brede alternativer for å bli skattlagt på forex-fortjenesten. Du kan enten være en forex-aktør eller en forex investor. De to er helt forskjellige i skattemessige termer (det er i hovedsak den samme forskjellen som en eiendomsinvestor som kjøper eiendom til leie eller en eiendomsutvikler som kjøper eiendom for å renovere og selge). Forex handelsfolk er gjenstand for inntektsskatt. Potensielt ved 40 og til og med 50 etter april 2010 hvis de har overskudd over 150k. Investorer er underlagt CGT og 18 CGT-rate. Den har også den årlige CGT-fritak på rundt 10K for å kompensere. Traders har en bredere kostnadsutligning, klassifiseres som selvstendig næringsdrivende. Dette betyr at hvis de ikke hadde andre inntekter, må også deydene regnes for nasjonalforsikring (klasse 2 på rundt 2,00 per uke) og klasse 4 på 8 med overskudd over primærgrensen). Så vesentlig hvis du er en grunnrente skattebetaler er forskjellen mellom 18 CGT og 28 inntektsskatt og NIC. Hvis du er en høyere skattebetaler, er forskjellen på 40 til 18 år. Det er også tillatelsesutgiftene osv. For å ta hensyn til. For mange ville handelsmannens status ikke være fordelaktig, i hvert fall ikke med mindre det var tap, så det var tilrådelig å være beskattet som en forex-handelsmann. Etablere når du er og arent en forex handelsmann er ikke grei skjønt. Spesielt et av spørsmålene som ble ofte spurt er om om forexinntekt er din eneste inntekt, vil dette gjøre deg til en forhandler. Bare fordi det du bare inntekt ikke automatisk ville gjøre det handelsinntekt. Hele arten av aktiviteten din må vurderes. Den generelle regelen med forex-aktiviteter som aksjer, derivater og andre finansielle eiendeler er at du er en investor. Det må være en organisert handelsoperasjon før du blir klassifisert som handelsmann. I tilfelle av en person (det vil si ikke et selskap) er det vanskeligere å søke. Gitt at under selvbedømmelse er det for deg å selv vurdere din egen skatteforpliktelse du bør bestemme statusen for forexaktiviteten din. I de fleste tilfeller vil fullføring av avkastningen på grunnlag av en forex investor også bli akseptert av HMRC. Det faktum at forexinntekten er din eneste inntekt, vil derfor ikke bety noe av seg selv. Du kan for eksempel ikke ha noen andre inntekter, men tjene generøse fortjenester fra et minimalt antall handler per uke, og i hovedsak være heldig med dine investeringer. Derimot kan du ha en annen okkupasjon, handle ofte med sofistikert risikostyring og et kommersielt sett opp og ha en bedre sjanse til å bli klassifisert som en handelsmann. Forex Trading and Taxes Å se fortjeneste fra forex trading er en spennende følelse både for deg og din portefølje . Men så treffer det deg. Hva med skatt Forex-skattekoden kan forveksles først. Dette skyldes at noen forex-transaksjoner er kategorisert under § 1256-kontrakter, mens andre behandles under Seksjon 988 Behandlingen av Visse Valuta Transaksjoner. Seksjon 1256 gir en 6040 skattebehandling som er lavere sammenlignet med motparten. Som standard er alle valutakontrakter gjenstand for ordinær gevinst eller tapsbehandling. Traders trenger å melde seg ut av Seksjon 988 og til kapitalgevinster eller tapbehandling, som er under Seksjon 1256. Det er ikke bruk for å forsvinne ut av skattene dine. Hver handelsmann i USA er pålagt å betale for sine forexkapitalkorn. Mer informasjon om Seksjon 1256 Seksjon 1256 er definert av IRS som enhver regulert futureskontrakt, utenlandsk kontrakt eller ikke-aksjeopsjon, inkludert gjeldsmuligheter, råvare futures alternativer og brede aksjeindeks alternativer. Denne delen gir deg mulighet til å rapportere gevinster ved bruk av skjema 6781 fra IRS (gevinster og tap fra avsnitt 1256 Kontrakter og Straddles). Vær oppmerksom på at du må skille kapitalgevinster på Schedule D i en 6040-deling. Det er oppdelt som sådan: 60 av de totale kapitalgevinstene er beskattet til 15, som er lavere rente 40 av de totale kapitalgevinstene kan skattes til så høyt som 35. Dette er den ordinære kapitalgevinstskatten. Mer informasjon om Seksjon 988 I denne delen 988 blir gevinst og tap fra forex regnet som renteinntekter eller - kostnader. På grunn av dette er kapitalgevinst også beskattet som sådan. 6040-delen er ikke brukt, og forhandlere kan forvente å betale mer hvis de faller under denne delen. Seksjon 988 er også komplisert fordi valutahandlere må håndtere valutaendringer på daglig basis. Imidlertid gjorde IRS også noen bestemmelser som vil tillate at dagskursendringer skal betraktes som en del av handelsmidlene eller en del av virksomheten. Som et resultat kan du fravike fra Seksjon 988 og deretter beskatte kapitalgevinstene dine ved hjelp av Seksjon 1256. Hvordan velge bort fra Seksjon 988 IRS krever egentlig ikke en næringsdrivende å arkivere noe for å kunne melde seg ut. Men det er viktig å holde en intern post som viser at du har bestemt deg for å velge bort fra Seksjon 988. Mange forexhandlere venter på omtrent et år før du velger ut dette avsnittet. Hvorfor de bare observere hvor mye profitt de kan gjøre fra forex trading. Form 8886 og Trading Losses Hvis du hadde store tap, kan du være i stand til å fylle ut skjema 8886 (se nedenfor for skjema). Hvis transaksjonene dine resulterte i tap på minst 2 millioner i et enkelt skatteår (50.000 hvis det kommer fra visse valutatransaksjoner) eller 4 millioner i en kombinasjon av skatteår, kan du muligens få filform 8886. Betale for Forex Skatter Innskrive skatten i seg selv er ikke vanskelig. En amerikansk-basert forex-aktør trenger bare å få en 1099-skjema fra sin megler på slutten av hvert år. Hvis megleren er lokalisert i et annet land, bør forexhandleren anskaffe skjemaene og eventuelle relaterte dokumentasjoner fra hans kontoer. Det er også anbefalt å få profesjonell skatterådgivning. Som du kan se, er det ikke noe vanskelig å betale for forex fortjeneste på dette punktet. Men da denne handel blir mer populær, er IRS nødt til å komme opp med flere tiltak som vil regulere handelen. Men hvis det er et råd du bør ta fra dette, det å alltid betale dine skatter. Trader Skattefora, og Websites Green Company: Detaljer om valuta trading skatter Traders Accounting. De har skrevet mange pedagogiske ressurser om handel og skatt Google Answers. Spørsmål er noen år, kan fortsatt ha mye informasjon Intuit Community Forum. Legg inn spørsmål og få svar fra folket i Intuit Online Forex Trading fremmer ikke noen av disse fora eller nettsteder. De vises bare for utdanningsformål. Vennligst undersøk disse nettstedene og bruk sunn fornuft dersom de ber deg om penger. Ansvarsfraskrivelse - Informasjonen som tilbys, er for utdanningsformål. Vi er ikke skattefagfolk og vi foreslår at du kontakter en Som nybegynner har jeg nettopp funnet ut at for å kunne handle Forex tax free må det være via en Spread betting companyaccount og ikke gjennom en Forex Trader. Jeg er nå kjent med flere handelssystemer og MT4, men har nå oppdaget at det ikke er mulig å spre Bet med MT4 bare forex-handel. Jeg har nettopp åpnet en demo spread spread-konto med Capital Spreads og grensesnittet for å si det høflig er skuffende. Så hva gjør andre Oppsigelsene som jeg ser det er: - Bruk en Forex Trader og ta din egen beslutning om skattedeklarasjoner Bruk et spread-spill-selskap, men bare for å plassere handler og bruk en demo-MT4-konto med en Forex-trader for analyse. Bruk en signal service og ikke bry deg med noen analyse bare sette på handler som diktert av signalleverandøren på en spread-spillkonto. Hjelp vil bli mest verdsatt av de av dere som er erfarne nok til å ha gått gjennom dette dilemmaet. Forex skattefritt må være spreadbetting eller Binary eller ITALIA (jeg er ikke 100 sikker på ryggen). noe som en bookie (CMC. IG-indeks. Man finansierer alle av dem med spreadbetting samt CFDs forex og mye mer) Jeg vil anbefale MetaTrader 4 for analyse og kvantitativ handel. Som nybegynner har jeg nettopp funnet ut at for å kunne handle Forex tax free må det være via en Spread betting selskapsregnskap og ikke gjennom en Forex Trader. Jeg er nå kjent med flere handelssystemer og MT4, men har nå oppdaget at det ikke er mulig å spre Bet med MT4 bare forex-handel. Jeg har nettopp åpnet en demo spread spread-konto med Capital Spreads og grensesnittet for å si det høflig er skuffende. Så hva gjør andre Oppsigelsene som jeg ser det er: - Bruk en Forex Trader og ta din egen beslutning om skattedeklarasjoner Bruk et spread-spill-selskap, men bare for å plassere handler og bruk en demo-MT4-konto med en Forex-trader for analyse. Bruk en signal service og ikke bry deg med noen analyse bare sette på handler som diktert av signalleverandøren på en spread-spillkonto. Hjelp ville bli mest verdsatt av de av dere som er erfarne nok til å ha gått gjennom dette dilemmaet Hvis du sjekker ut IG-indeksen eller Finspreads. vil du finne at du kan begynne å handle på 10p per poeng for den første uken. Jeg tror at i 2. uke må du øke til 20p og så videre, til du når deres normale minimum 50p per pt. Spredingsspillmarkedet er veldig konkurransedyktig, og på grunn av dette vil du finne svært liten forskjell mellom prisene som tilbys av spredtselskapsselskaper og direkteaksessmeglere. Med valutaparet som jeg handler, er spredningsbettene omtrent 2 poeng. over direkte tilgang. Når du tar hensyn til omsetningskostnadene hos en megler, vil jeg helst bruke et spread-spill-selskap. En annen fordel ved å bruke en SB, er at du unngår å betale CGT til Inland Revenue Takk for svaret. Ikke sikker på hva du mener med kvantitativ handel Som jeg forstår det hvis jeg handler med en Forex Broker, så er min fortjeneste (optimist) underlagt kapitalgevinst skatt og ikke inntektsskatt. Siden CG-tillatelsen er for tiden 9600 per person i dette skatteåret, trodde jeg det kunne være verdt å stikke med Alpari ved hjelp av MT4 til jeg tjene så mye penger som jeg da må flytte over for å spre spill. En stor fordel synes å være at man starter med en relativt liten mengde og risikerer å si 3 av kapital per handel som jeg har anbefalt til meg ved mange anledninger, er det vanskelig å finne et spread-spill-selskap som gjør at spill av så lite beløp per pip mens med en mikrokonto kan du komme ned til 0,25 per pip eller mindre som er den typen nivå jeg vil starte på, avhengig av stoppet jeg velger å bruke. Kvantitativ handel: bruk matematiske formler for handel (dvs. å opprette en ekspertrådgiver ved hjelp av MetaTrader 4-plattformen) som stikker med Alpari ved hjelp av MT4 (ikke et dårlig alternativ) Endelig opp din størrelse sakte og når systemet ditt fungerer, gå vill Stopp er 4 busserTaks på Forex fortjeneste i Storbritannia Hvis du ikke kan bli plaget av å lese hele denne tråden, kan du bare lese avsnittet nedenfor og kommentere begrenset informasjon. Jeg har lest for mange diskusjonsfora om dette emnet og følgende som jeg har ringt HMRC om dette spørsmålet, og de sa noen form for forex trading, uansett om. vis mer Hvis du ikke kan bli plaget av å lese hele denne tråden, kan du bare lese avsnittet nedenfor og kommentere begrenset informasjon. I039ve leser for mange diskusjonsfora om dette emnet og følgende som jeg har ringt HMRC om dette spørsmålet, og de sa at noen form for forex trading, uansett om du har en heltid 9-5 jobb, regnes som handel avhengig av frekvensen og kunnskap om emnet. De sa at det ikke kan betraktes som gambling som spredt forex handler er og er derfor skattepliktige og det er også inntektsskatt ikke kapitalgevinst skatt fordi det anses som quottradingquot. Kan noen i Storbritannia som handler forex og har erfaring med å håndtere HMRC, bekrefter deres situasjon. Jeg har skissert scenariene mine på følgende måte: Bakgrunn for spørring Jeg kan tilfeldigvis på søndagskvelder, ukedagskvelder eller noen ganger i løpet av lunsjdøgnene plassere noen spekulative valutaposter med en valuta megler for å prøve å tjene på en økning eller fall i en bestemt valuta, f. eks. GBP v australske dollar eller amerikanske dollar. De fleste meglere vil gi innflytelse for å finansiere posisjonen f. eks. en 1m posisjon vil kreve at jeg legger et innskudd på 1, det vil si 10.000 som sikkerhet. I tillegg til et fortjeneste eller tap som kommer fra handelen når den er stengt, er renter enten enn tjent eller betalt av meg, avhengig av om jeg kjøper valutaen (går lenge) eller selger valutaen (går kort). I dette eksemplet kan vi anta at renten enten er 20 per dag. Når det gjelder tidsbruk dedikert til dette spekulative valutaforetak, er det vanskelig å kvantifisere fordi jeg kan sette en automatisert grenseordre for å kjøpe eller selge noe som tar 2 minutter å gjøre og så ikke se på igjen før jeg mottar et e-postvarsel som handelen har utført og deretter plasser en grenseordre for å lukke handelen med målresultatet. Ofte kan jeg la min iphone være koblet til siden som viser liveinformasjon om en transaksjon er utført eller ikke. Da jeg har en dagjobb, er tiden min viet til det og ikke til valutahandel. Om kveldene kan jeg se på prisene mens jeg spiser middag på å se på TV med barna (men jeg er ikke limt til handelsskjermer) Volumet av handel kan være alt fra 250.000 per leveransetransaksjon til 1m pr. Leveransehandel, og stillinger kan åpnes og lukket fra 2 ganger per måned til 20 ganger per måned (jeg tror ikke størrelsen på handelen burde ha betydning her fordi megleren finansierer flertallet av stillingen, og frekvensen er ikke annerledes enn at noen kjøper og selger mange ganger på aksjemarkedet i måneden er det på marginalhandel eller direkte kjøp) Kan du vær så snill å gi råd om hvordan HMRC vil se følgende situasjoner i forhold til skatt i forhold til ovenstående: Scenario 1 Som en ansatt med en heltidsjobb og min primære arbeidsinntekt ikke relatert til aktiviteten av forex i det hele tatt, betrakter jeg denne spekulasjonen som et middel til personlig gevinst eller tap. Jeg er ikke en profesjonell forex handelsmann. Jeg er rett og slett en person som leser avisene, økonomiske nyheter og tar en informert beslutning og kan gjøre eller tape penger på handelen. Jeg ville foreta forex-handel som en direkte cash (spot) transaksjon med megleren som ville finansiere det, det vil si ikke en spredningshandel. Dette eksemplet er ikke annerledes enn noen som liker å foreta aksjehandel som en hyppig hobby. Hvordan er en skattemessig behandling på resultatgevinst gjort her, og regnes det som inntekt eller kapitalgevinst. Betraktes dette som gambling, og derfor blir det ikke betalt skatt på fortjeneste og ingen lettelse kan gis mot tap. Scenario 2 Som i situasjon 1, bortsett fra denne gangen, Transaksjonen utføres som en spredningshandel som derfor betraktes som gambling og derfor ikke gjenstand for enten inntektsskatt eller CGT (igjen dette er ikke min primære jobb), snarere enn som en direkte kontant (spot) kjøpssalg av megleren. Hvordan er noen skatte - og avgiftsbehandling på resultatgevinst gjort her, og regnes det som inntekter eller kapitalgevinster Scenario 3 Hvis jeg åpnet en forex-konto i min kone, og jeg foretar all forex-handel på hennes vegne (under hennes navn), og Heltidsjobben er som en tannlege. hvordan er en skattemessig behandling på resultatgevinst gjort her og regnes det som inntekter eller gevinster. Scenario 4 Fordi jeg teknisk har et religiøst problem med gambling, men nåværende lover tillater gunstig skattemessig behandling mot spread-spill og gambling, dvs. det er ikke skattepliktig hvis det er ikke gjelder som handel og din hovedoppgave, ville det være min preferanse å foreta en slik stilling IKKE via en spredt handel. Men i fare for å stå overfor skatteforpliktelser hvis jeg gikk på den ikke-spredte spillruten, favoriserer jeg heller ikke den ideen. Er det noen måte hvor spekulativ forex trading (cash) kan gjennomføres som tilbyr lignende fordeler som spread-betting, men ikke nødvendigvis via den ruten. Beste svar: HMRC har gitt deg de rådene du søker. Det rådet er spot på. Det er ingen spesielle regler for forex trading (med mindre det er gjort av et selskap). Det eneste spørsmålet som trenger å spørre er å kvote deg tradingquot: Er du engasjert i en handelsaktivitet Det er ikke et enkelt spørsmål å svare på. I sin enkleste kan en turist komme tilbake fra ferie og konvertere sine dollar til pund til en bedre pris. Den turist har gjort en gevinst, men det er ikke en handelsaktivitet. På den annen side er det en person som regelmessig kjøper og selger store mengder utenlandsk valuta med det ene formål å realisere en gevinst. Den personen handler. Det er en rekke scenarier i mellom. Hver vil falle på sine egne fakta. Fra det du sier, er du uten tvil handel. Du gjør dette på stor skala. Du er organisert, og du har en fortjeneste som søker motiv. Det spiller ingen rolle hvor mange jobber eller handler du har. Hvis det du gjør på utenlandsk valuta er en handel, så vil fortjenesten bli skattepliktig (og tapene dine vil være pålitelige). Skatt belastes på fortjeneste av en handel. Den som er ansvarlig for å betale skatten, er den som har rett til fortjenesten. Det betyr ikke noe som heter kontoen. Det vil fortsatt være deg som har rett til fortjenesten, og er ansvarlig for skatten. En person som lager modellbåter og selger dem på en søndagsmarked, kan oppfylle en hobby, men handler også. En gang til. Selv om han gjør det til glede, gjør han det også for å tjene penger. Tilsvarende kan en profesjonell golfspiller ikke hevde at hans inntjening ikke er fra en handel fordi golf er også hans hobby. Det er ingen lov som hindrer gambling fra å være en handel. Loven definerer en handel som quotevery handel, produksjon, eventyr eller bekymring i form av trade. quot Domene besluttet at gambling ikke passet den beskrivelsen. Det gir perfekt mening fordi hvis det var en handel, ville hver gambler kunne sette sine tap mot skatt. Det er flere tap enn gevinster i gamblingverdenen. BD middot 5 år siden Skatt på Forex-fortjeneste i Storbritannia Hvis du ikke kan bry deg om å lese hele denne tråden, kan du bare lese avsnittet nedenfor og kommentere begrenset informasjon. I039ve leser for mange diskusjonsfora om dette emnet og følgende som jeg har ringt HMRC om dette spørsmålet, og de sa at noen form for forex trading, uansett om du har en heltid 9-5 jobb, regnes som handel avhengig av frekvensen og kunnskap om emnet. De sa at det ikke kan betraktes som gambling som spredt forex handler er og er derfor skattepliktige og det er også inntektsskatt ikke kapitalgevinst skatt fordi det anses som quottradingquot. Kan noen i Storbritannia som handler forex og har erfaring med å håndtere HMRC, bekrefter deres situasjon. Jeg har skissert scenariene mine på følgende måte: Bakgrunn for spørring Jeg kan tilfeldigvis på søndagskvelder, ukedagskvelder eller noen ganger i løpet av lunsjdøgnene plassere noen spekulative valutaposter med en valuta megler for å prøve å tjene på en økning eller fall i en bestemt valuta, f. eks. GBP v australske dollar eller amerikanske dollar. De fleste meglere vil gi innflytelse for å finansiere posisjonen f. eks. en 1m posisjon vil kreve at jeg legger et innskudd på 1, det vil si 10.000 som sikkerhet. I tillegg til et fortjeneste eller tap som kommer fra handelen når den er stengt, er renter enten enn tjent eller betalt av meg, avhengig av om jeg kjøper valutaen (går lenge) eller selger valutaen (går kort). I dette eksemplet kan vi anta at renten enten er 20 per dag. Når det gjelder tidsbruk dedikert til dette spekulative valutaforetak, er det vanskelig å kvantifisere fordi jeg kan sette en automatisert grenseordre for å kjøpe eller selge noe som tar 2 minutter å gjøre og så ikke se på igjen før jeg mottar et e-postvarsel som handelen har utført og deretter plasser en grenseordre for å lukke handelen med målresultatet. Ofte kan jeg la min iphone være koblet til siden som viser liveinformasjon om en transaksjon er utført eller ikke. Da jeg har en dagjobb, er tiden min viet til det og ikke til valutahandel. Om kveldene kan jeg se på prisene mens jeg spiser middag på å se på TV med barna (men jeg er ikke limt til handelsskjermer) Volumet av handel kan være alt fra 250.000 per leveransetransaksjon til 1m pr. Leveransehandel, og stillinger kan åpnes og lukket fra 2 ganger per måned til 20 ganger per måned (jeg tror ikke størrelsen på handelen burde ha betydning her fordi megleren finansierer flertallet av stillingen, og frekvensen er ikke annerledes enn at noen kjøper og selger mange ganger på aksjemarkedet i måneden er det på marginalhandel eller direkte kjøp) Kan du vær så snill å gi råd om hvordan HMRC vil se følgende situasjoner i forhold til skatt i forhold til ovenstående: Scenario 1 Som en ansatt med en heltidsjobb og min primære arbeidsinntekt ikke relatert til aktiviteten av forex i det hele tatt, betrakter jeg denne spekulasjonen som et middel til personlig gevinst eller tap. Jeg er ikke en profesjonell forex handelsmann. Jeg er rett og slett en person som leser avisene, økonomiske nyheter og tar en informert beslutning og kan gjøre eller tape penger på handelen. Jeg ville foreta forex-handel som en direkte cash (spot) transaksjon med megleren som ville finansiere det, det vil si ikke en spredningshandel. Dette eksemplet er ikke annerledes enn noen som liker å foreta aksjehandel som en hyppig hobby. Hvordan er en skattemessig behandling på resultatgevinst gjort her, og regnes det som inntekt eller kapitalgevinst. Betraktes dette som gambling, og derfor blir det ikke betalt skatt på fortjeneste og ingen lettelse kan gis mot tap. Scenario 2 Som i situasjon 1, bortsett fra denne gangen, Transaksjonen utføres som en spredningshandel som derfor betraktes som gambling og derfor ikke gjenstand for enten inntektsskatt eller CGT (igjen dette er ikke min primære jobb), snarere enn som en direkte kontant (spot) kjøpssalg av megleren. Hvordan er noen skatte - og avgiftsbehandling på resultatgevinst gjort her, og regnes det som inntekter eller kapitalgevinster Scenario 3 Hvis jeg åpnet en forex-konto i min kone, og jeg foretar all forex-handel på hennes vegne (under hennes navn), og Heltidsjobben er som en tannlege. hvordan er en skattemessig behandling på resultatgevinst gjort her og regnes det som inntekter eller gevinster. Scenario 4 Fordi jeg teknisk har et religiøst problem med gambling, men nåværende lover tillater gunstig skattemessig behandling mot spread-spill og gambling, dvs. det er ikke skattepliktig hvis det er ikke gjelder som handel og din hovedoppgave, ville det være min preferanse å foreta en slik stilling IKKE via en spredt handel. Men i fare for å stå overfor skatteforpliktelser hvis jeg gikk på den ikke-spredte spillruten, favoriserer jeg heller ikke den ideen. Er det noen måte hvor spekulativ forex trading (cash) kan gjennomføres som gir lignende fordeler som spread-betting, men ikke nødvendigvis via den ruten Legg til svaret ditt

No comments:

Post a Comment